Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2017. március 26., vasárnap

8 km biciklizés

Tavaly nyári biciklis kép
Hosszú hónapok (és sok megpróbáltatás) után a szombatom igazán jóra sikeredett. Úgy érzem sikerült kicsit feltöltődni.
Délelőtt pihentem, aztán egy külvárosi rokonlátogatást végül úgy oldottunk meg, hogy kitekertünk a városból biciklivel. Összesen 8 km-t tekertünk, így a kardiómat teljesítettnek tekintettem. Alig várom, hogy végre jobb idő legyen és bringára pattanhassunk. Egészen január végéig biciklivel jártam munkába is, de most az új lakásunk annyira közel van a munkahelyünkhöz, hogy reggel néhány perc alatt elsétálunk. Tavaly rengeteget tekertünk. Én májusban vettem biciklit (egy puch biciklit cseréltem egy atala mtb-ra), aztán nyár közepén Pisti is talált egy szuper kerékpárt. Annyira belelendültünk, hogy augusztusban 114 km-t tettünk meg, igaz abban volt egy balatoni egy napos túra is. Tervben van idén is, hogy túrázunk minél többet, csak süssön többet a nap és lehessen pólóban tekerni.
A szombat igazi csaló nap volt étkezés szempontjából. Már pénteken készültem rá egy saját készítésű tiramisuval, amit aztán tegnap meg is kóstoltunk:
Ketten megettük a felét
Este aztán folytatódott a nap, egy barát meglepetés szülinapi partiján sikerült ismét finomakat enni. A csokitorta sem számít diétának, de heti egyszer belefér. Imádom a csaló napokat. :)
A héten eddig ennyi időt töltöttem edzéssel: 235 perc és 40 perc biciklizés (8 km)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012