Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 4., szombat

Pihenőnap sok-sok varrnivalóval

Semmi különös nem történik most az edzéseim terén. Ahogy a szabira eddig is jellemző volt, most is csend van. Tegnap edzettem egy kiadósat csípőre, lábra, ma pedig a sok teendő miatt pihenőnap mellett döntöttem. Sok a varrnivalóm jelenleg és mielőtt még halmokban állna a munka, nekiálltam és a legnehezebbet befejeztem.
Mára egy kis motiváció van még hátra a holnapi újabb alsótest edzésemhez. A képen egy bikini modell látható, egy bemutatón. A kép minden szempontból tanulságos: jól szemlélteti, hogy önmagában a vékony alak nem minden. Az értelmetlen diétáknak és az edzésmentes életmódnak ez a vége. Nekem jó motiváció, hogy holnap alaposan átdolgozzam a csípőmet és a lábaimat! ;)


0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012