Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 18., szombat

Peplum top és kutyaruha

Ahogy ígértem, itt a kép arról a piros peplum felsőről, ami a héten készült el a kezeim alatt. Nagyon vékony anyagot vettem, nehéz is volt vele dolgozni, de a végeredménnyel elégedett vagyok. Nézzétek el nekem, hogy nem vagyok egy fotómodell alkat, sőt, kifejezetten nem szeretem ha fényképeznek. Vannak lányok, akik ha fényképezőgépet látnak, rögtön előveszik a megfelelő, tökéletes mosolyt. Irigylem őket, én nem tartozom közéjük. :)


A másik megbízás az elmúlt pár hétben egy kutyaruha volt. Kifejezetten nehéz egy kutyának ruhát varrni először, én emberekre tanultam a szerkesztést, nem kisállatokra. Az első ruha kicsi lett, a képen a második és immár tökéletes változatot látjátok. Vízálló anyagból készült, meleg polárbéléssel, a kapucnijára pedig fényvisszaverő szalagot varrtam.

Benji jó modellnek bizonyult :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012