Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. december 29., szombat

Új Rubint Réka DVD: ez most nem RÓLAM SZÓL!

Letöltöttem, kipróbáltam, levontam a tanulságokat. Nem vártam igazából semmi meglepőt. Már ott kezdődött a dolog, hogy a 2 DVD-ből csak az egyiket töltöttük le. Nem érdekel a közösen tornázós rész. A 2-es számún, ami végül kipróbálásra került, 3 blokk található: 40 perces popsiformálás és 20-20 perc felsőtest illetve comb rész. Az utóbbi kettőt nem fogom tesztelni: belepörgettem, semmi különös nem történik bennük. A comb részben a szokásos 1000 guggolás és kitörés található. A felsőtest blokknak már a neve is árulkodó: "szépítés". Nem edzés, nem erősítés, szépítés. Gumiszalagot használ, meg egy pár 1 kilós súlyzót. És persze közben próbál meggyőzni, hogy van értelme, ne hagyd abba.
A 40 perces popsi blokkot nem akartam kihagyni. Ebben sem találtam semmi extrát. Ugyanazok a gyakorlatok vannak benne, mint az eddigiekben. Megdolgoztatja az ember hátsóját, ezt nem tagadom. Észrevettem viszont egy számomra nagyon zavaró dolgot: egy ismert, állítólag tehetséges DJ-nek (Bárány Attila) nincs akkora fantáziája, hogy az előző DVD-n szereplő számokat ne válogassa be ebbe? Most tényleg, legalább 4-et fel tudok sorolni abból a 40 percből. Ettől enyhén szólva unalmas a dolog. A későbbiekben, ha előkerül ez a 40 perc, biztosan fülhallgatóval a fülemben fogom végigcsinálni.
Ezenkívül: miért nem szól neki valaki, hogy nem szép? Minden, ín, ér és izom kivehető a felsőtestén. Nagyon izmos, minden elismerésem. Csak borzasztóan sovány. Tényleg, az első gondolatom az volt, hogy adjon neki valaki enni. Lehet, hogy csak a forgatásra szálkásította le magát ennyire? Izmos, eres-inas karok, széles, durván izmos has és nulla alsótest. Annyira vékonyak a lábai, a híres feneke se a régi. Tudom, három gyerek után próbáljak meg így kinézni. De nem tűnik egészségesnek! Olyan, mint aki a végsőkig túlhajtja magát.
Azt persze mondanom sem kell, hogy a 40 perc után simán belefért még a 22-es ZWOW. Megdöntve a saját 13 perces időmet: most 11:36 lett. Ettől a 11 perctől izzadtam le igazán!:)
Visszatérve az iménti gondolatokhoz: RÉKA NEM MOTIVÁL! Nem hiteles! Senki nem lesz olyan a tornáitól, mint amilyen ő jelenleg. Mégis követi több ezer nő. Miért? Mert mindig lesznek teljesen kezdők, akiknek el kell kezdeniük valahol. Aki tényleg kezdeni akar a testével valamit, az abbahagyja a Réka tornát és elkezd valóban mozogni.
A motivációról pedig: számomra nem nőies egy ennyire szálkás test. Az amiért én küzdök, az egy formás, de nem inas/eres test. Zuzana is akkor nézett ki jól, mikor egy kis zsírt magára szedett. A teljesen kockás has, a melltelenség nem szép. Ahhoz, hogy szálkás legyek, nagyon le kellene fogynom és ezzel elveszíteném a teljes önbizalmamat.


0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012