Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 19., vasárnap

Szabadság és utcai tapasztalatok

Több mint egy hete, augusztus 11-e óta szabadságon vagyok. Semmi különös nem történt a napokban, nem voltunk nyaralni, strandon sem jártunk végül, itthon pihentem végig. A reggeli 8-9 órás felkeléshez sikerült teljesen hozzászoknom, azt hiszem kedd reggel bajban leszek, ha csörög az ébresztő.:D
Az elmúlt egy hét rengeteg edzést jelentett számomra. Kipihenten, sok szabadidővel nagyon sokra lehet vinni. A mai nappal bezárólag több mint hat órát edzettem. Elég kirobbanó formában érzem magam, túl vagyok 4 intervallum és egy ugróköteles edzésen is. A karom most szépen formálódik, a nővérem is megjegyezte, hogy egész izmos vagyok. :) Az edzőterem a szabi miatt kimaradt: lett volna kulcsom, de edzőpajtás nem akadt sajnos, egyedül pedig kicsit unalmas lett volna. Összeállt egyébként az edzőtermi programom, erről majd beszámolok akkor, ha sikerült újra élesben végigcsinálni. Nagyon jót tesznek nekem a nagy súlyok, végre megtaláltam azt a nehézségi fokot, ami már izomlázat okoz. Csodás!:)

Ebben a pár napban jártam erre-arra és egészen meglepődök néha, hogy mennyire nem sportolnak a nők. Alapvetően jó adottságokkal rendelkező lányokon sem látok izmot. Az alapján amit láttam, két kategóriába sorolhatók: az egyik a 14-20 éves korosztály, a másik a náluk idősebbek. A tiniknek még jó alakjuk van, nem látszik rajtuk a sok szemét kaja (chips, kóla, energiaital stb.). Aztán úgy 20 felett kezdődnek a pocakok, nagyobb combok, narancsbőrhegyek. Az egyetlen lány, akin láttam a mozgást eredményeit, az a barátnőm volt. Nem azzal kellene kezdeni egy nőnek, hogy megpróbálja a testét formálni? Lányok, miért nem mozogtok? Azt hiszem, én időben elkezdtem. Azért nem látta rajtam senki a változást, mert NEM VOLT VÁLTOZÁS! Nem olyan nehéz nekiállni és végigcsinálni. Hol a kitartás? Olyan példa is van, aki ha megtalálta a hőn áhított férfit, egyszerűen hátradől és elhagyja magát. Nem ilyenkor kellene jobban odafigyelni? Csak normálisat és mértékkel kéne enni és mozogni! Ennyi. Csak hetente a tükör elé állni és ha elszabadul valami felfelé, akkor időben fékezni!
Most elég nagyképűnek tűnhetek, de ez az igazság. Körülnézek a rokonlélek bloggerinák között: tessék Róluk példát venni. Jól néznek ki, sportosak, életkortól függetlenül. Csupa olyan ember, akikre fel lehet nézni. Mert nem a sült galambot várják, hanem tesznek valamit a céljaikért!

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012