Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 29., szerda

Morcos délután

Rajtam kívülálló okok miatt elmaradt a lábedzésem. Nem vagyok ma top formában, jó erős izomlázat érzek a hátamban és női bajok is gyötörnek, de feltétlenül fel akartam menni a terembe. Végül azért maradt el, mert valaki elfelejtett szólni, hogy hazamegy és kulcs nélkül maradtam. Bosszantó, ha nem rajtam múlnak a dolgok. Ez a hét lett volna az első, hogy három alkalommal megyek. Hazaérve aztán már nem volt kedvem nekiállni, meg illendő volt már pihenőnapot tartani. Egyszóval semmi edzés. 
Az a baj, hogy a hátam még mindig nem elég erős. Több, mint fél éve edzek tudatosan felsőtestre is, de így is előjön néha a hátfájdalom. Foghatnám a súlyra, de régebben is volt vele gondom. El kellene kezdenem a híd lépéseket is a fegyencedzésből. A lábam jóval erősebb, mint a felsőtestem. Elvem, hogy nőként nem kell agyonedzenem a vállaimat és a karomat, de ezzel nem árt vigyázni. A lábam erősödik, egyre nehezebb gyakorlatokat tudok elvégezni és a felsőtestem némelyikben kezd akadályozni. A híd elég okosan van felépítve a fegyencedzésben, kezdeni kellene a legelejéről ezt is. Nem is nagyon tudnám máshol, nem lennék képes rá.
Az imént régi Zuzana edzések között tallóztam. Az új lányok a bodyrock oldalon nem túl szimpatikusak, Zuzana nélkül nem az igazi. Fura, de a múltja ellenére én továbbra is imádom ezt a nőt. Találtam egy igazán jónak tűnő intervallum edzést, 5x4 perces:




Holnap mindenképpen kipróbálom, ugyanis szabadságon leszek és remélhetően tele leszek energiával. A mai nem volt az én napom. Semmi kicsattanó energia. Lesz ez még jobb is.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012