Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 28., kedd

Light edzés/Fegyenc guggolás 1. nap

Gyors beszámoló a mai napomról. Keveset aludtam, ezért kicsit nyűgös vagyok. Kis fájdalom a hátamban, valami izomlázszerűség, valószínűleg a tegnapi guggolástól. Emiatt hagytam a mai bicepsz-váll edzésemet. Extra könnyű edzést csaptam: legelső Réka DVD második popsiformálós blokkja, kétszer egymás után, majd öt perc has és nyújtás.
A mai nappal megkezdtem a felkészülést az egylábas guggolásra. Első lépés, kezdő szint. Gyertyaállásban kell a térdet a fejhez húzni. Semmi nehézség, csak kicsit szédülök fejjel lefele. :) A kezdő ismétlésszám  1x10. Teljesítve. Mondtam, hogy a legelejéről kezdem.
Most gyorsan elalvás, mert borzasztó fáradt vagyok és fáj mindenem. Holnap pedig irány a terem. Alig várom.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012