Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 26., vasárnap

Edzős vasárnap

Csodás dolgok történnek velem. Újra összehoztam 6 óra edzést a héten és egy kicsit végre elégedett vagyok magammal. Történt ugyanis, hogy pénteken készült pár kép a teremben és ezeket megnézve egy kicsi elégedettség töltött el. Kezdek hasonlítani arra a Noémire, akit már évek óta ki akarok formálni. Egész lapos a hasam, kerek a fenekem, formálódik a combom és a karom is. Nem önteltség ez, inkább öröm. Örülök annak, hogy EREDMÉNYE van az edzésnek. Végre! Az meg baromira nem érdekel, hogy a hasam nem kockás, magamhoz képest most az is normálisan néz ki. Nyolc hónapja edzek újra ész nélkül, mostanra már beérni látszik az eredménye. Persze nincs megállás, folytatom tovább, mert mindig van hova fejlődni. Az alakformálásban sajnos benne van, hogy az ember ha javít valamin, talál mást testrészt, amivel elégedetlen lesz. Tegnap néztünk egy egész érdekes filmet a szteroidokról és azok hatásairól. Érdekelt, mert tőlem is kérdezték már, hogy nem félek-e attól, hogy kiszőrösödöm a fehérjeportól... Hát ennek kevés az esélye. :) Az emberek nagy része nem tud különbséget tenni a szteroidok és a normális táplálékkiegészítők között. A film magyarázatot ad arra, hogy valójában mik is ezek: három férfiről szól, akik szép lassan függőkké váltak és képtelenek leállni a szerekről. Rögeszméjük lett, hogy "NAGYOK LEGYENEK". Megdöbbentő, hogy Amerikában mennyi szemetet beszednek az emberek. Na meg persze a sportolók! Érdekes film, érdemes megnézni. Itt találjátok.
Mai edzésem egyik része Réka combformáló A verziós blokkja volt. Miért? Szépen leolvasztja a zsírt a fenék alól. A rengeteg kitörés és guggolás ezt eredményezi. Ritkán veszem elő, de ma jólesett. Utána Zuzana egyik régi bodyrock videója lett a kiválasztott. Imádtam, mert csak két gyakorlat, nincs agyonbonyolítva:




50/10-es intervallumban kell csinálni, én a gyakorlatokat ennyiszer tudtam megismételni:
  • Vállas "fekvő"+ felugrás nyújtott lábbal, majd felugrás állva: 14, 15, 13, 12
  • Kitörés előre-hátra vállon súllyal egyik láb: 25, 27, 26, 26
  • Kitörés előre-hátra vállon súllyal másik láb:26, 26, 25, 27
Nagyon-nagyon jó kis edzés, érdemes nekiállni. Utána még 15 percig folyt rólam a víz. Hülye vagyok, de ez engem boldoggá tesz. :)
Mindez még nem volt elég, végigszenvedtem 20 perc popsiformálást, aztán hasaztam és kidőltem. Most majd kicsattanok, megettem a makrélafilémet, tusolok, aztán holnap munka és persze edzőterem. Nem lesz 40 fok végre. Ma esett az eső délután és lehűlt a levegő 90 fokra. Két hét kánikula után ez nagy felüdülés.  

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012