Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. február 24., péntek

Tavaly augusztusi állapot :)

Az előző bejegyzésemben már említettem: szeretnék most a lábamra koncentrálni. A képen a tavaly augusztusi állapot látható, akkor így nézett ki a lábam több hónapnyi intenzív edzés után. Jelenleg kevésbé izmos, ezen változtatni fogok. Megemeltem a táskám súlyát 2 kilóval, így most 8 kg. Ezzel csinálom azokat gyakorlatokat, amelyeket már egyszer részleteztem az egyik bejegyzésemben.
Ha az időjárás is engedi, végre rendszeressé válik az ugrókötelezés, heti 3-4 alkalommal. A vádlit nagyon szépen formálja.
Keresem a combformálásra alkalmas bodyrock edzéseket is. Rubint Réka ehhez nekem már kevés, már elég régóta nem tornázom azokra a blokkokra, amelyek elvileg a combformálásra vannak kitalálva. Decemberben kezdésnek jók voltak, de nekem nem lesz feszesebb a lábam egyiktől sem.
Ha találok megfelelő videókat, közzéteszem itt a blogon. Hátha más is talál magának megfelelőt!:)

6 Comments:

Névtelen
2012. február 25. 8:37  

ChaLean és Tony Horton videói?

Noémi
2012. február 25. 22:05  

Egyiket sem ismerem.:) Érdemes utánajárni? Milyen jellegű edzések?

Névtelen
2012. február 26. 12:17  

mindkettő dvd sorozat, tudod, amikor kiadnak 25 videót egy szettben, hogy hatvan-kilencven napig csinálod és szexi leszel tőle és sovány. A Chalean Extreme-ben azt hiszem, nincs külön combedzés, viszont mindegyiknél kell használni az alsótestet. Én annak idején szerettem.

Tony Horton P90x és p90x+, szintén sorozat, itt tutibiztos van külön lower body rész.

És az éjjel ugrott még be Cathe STS programja is, Cathe-nek szerintem nagyon jó kis lower body progjamjai vannak, keress rá youtube-on a trailereikre.

Tony Hortonnál és Cathe-nél is vannak külön combra erősítő edzések, plyometricus gyakorlatok, szerintem jók.

Noémi
2012. február 29. 20:57  

A P90x-en komolyan gondolkodom. Hallottam már róla, de eddig kimaradt az életemből. Szerinted inkább fogyaszt vagy izmosít?

Névtelen
2012. március 1. 21:53  

fú, hát ezer éve tornáztam rá, de valószínűleg inkább erősít, mert annyi emlékem van róla, hogy olyan helyeken volt tőle izomlázam, amiről nem is tudtam, hogy létezik. De annak is vannak kardiósabb videói, amennyire emlékszem (bocs, másik gépemen van minden cuccom, nem tudok belenézni). De inkább erősítő, asssszem. Határozott vagyok, ugye? :D

Angi
2012. március 2. 21:43  

Igazából mindkettő. Ez egy olyan program, ami vagy 10 külön edzésből áll és meghatározott sorrendben kell őket teljesíteni, kapsz egy táblázatot és az eredményeket fotókon kell rögzítened. Minden angolul van, szóval azt persze meg kell érteni, de van valami P90X fan blog is. Szóval fogyaszt, de odafigyel az izmok formálására. Én nem csináltam végig, csak párat kipróbáltam. Nem szeretek egy programhoz annyira ragaszkodni, de akik csinálják, esküsznek rá és a hatására.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012