Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. február 9., csütörtök

Pozitív változások

Egyre inkább törekszem a változatosságra. Mostanában pozitív változásokat látok magamon: egyre szebb a hasam és ezt már más is észrevette.:) Befejeztem a Réka féle 20 perces hasazásokat. Kétféle módon edzem most hasra. Egyrészt "elcsentem" néhány gyakorlatot Angéla 5 perces has videójából, másrészt a folyamatos bodyrock nagyon jó hatással van rá. Tehát napi 5 perc vagy 12 perc intervallum edzés és a pocaknak annyi. Már látni vélem a csíkot középen, ami még egyszer sem fordult elő velem. Persze  kellett hozzá a megfelelő kaja is. Minimalizálom az édességfogyasztást (egykét túrórudi vagy egy kocka csoki néha elfér) és vacsorára igyekszem szénhidrátmentes kaját kitalálni. Teszek majd fel képet, hogy nézek ki jelenleg. Van egy régebbi kép a hasamról, lesz mivel összehasonlítani.
A hasam mellett a fenekemre és a combomra kezdtem el jobban összpontosítani. Itt  is a változatosság a lényeg. Váltogatom a Réka DVD-ket is. Miután lenyomtam egy 20-30 perces blokkot, bodyrockra váltok. Hétfőn nem volt hangulatom Réka visításához, megcsináltam Angelocska popsiformáló videóját. Próbáljátok ki, érdemes. Könnyűnek tűnik, de egyátalán nem az. A szombati ZWOD edzés kizárólag a fenekemben okozott izomlázat, így még jobban éreztem, hogy Angéla gyakorlatai nagyon jók. Meg fogom csinálni többször is.
Ma szabin vagyok, megpróbálkozom az új bodyrock kihívással (A előzőt én nyertem hurrá!). 10 perc, minél többször meg kell ismételni a videón látható gyakorlatkombinációt. A eredményről beszámolok hamarosan.


0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012