Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. február 5., vasárnap

Gondolatok

Régóta foglalkoztat, hogy mégis milyen irányba kellene elvinni ezt a blogot. Mert ahány fitneszblog annyiféle, de ha tartalom alapján összehasonlítjuk őket, kétféle létezik:

  • Oktató jellegű: Ez az, amit tapasztaltabbak írnak, jó tanácsokkal ellátva mindenkit, aki mozog vagy szeretne mozogni.
  • Magáncélú: Ez pedig az a típus, amikor az illető magáról ír, a saját fejlődéséről vagy kudarcairól számol be a bejegyzéseiben.
Az enyémre kezdettől fogva a második típus volt a jellemző. Azért indítottam el, mert szerettem volna a saját fejlődésemet nyomon követni. Lett azóta 18 olvasóm. Bár a legtöbbjük nem mer vagy nem akar megszólalni, kaptam bőven tanácsokat, amiket sikerrel hasznosítottam az edzéseim folyamán. Némi biztatás hatására írtam pár olyan bejegyzést, amit tanácsnak szántam, de sosem éreztem, hogy elég tapasztalt lennék az efféle irományokhoz. Kezdőknek tudok segíteni, mert ennyi információt már felhalmoztam az évek során, de próbálgatom még, hogy melyik testrészre milyen gyakorlatokkal érdemes rádolgozni. Csak tavaly jöttem rá, hogy megfelelő táplálkozás nélkül sosem fogok fejlődni. Saját magamon kísérletezek.
Ezzel el is érkeztem a mondanivalóm lényegéhez: ez a blog rólam szól. A változások, amiket tervezek ezzel kapcsolatosak. Lesznek rólam képek: fejlődésről, gyakorlatokról és a tányéromra került ételekről. Minden olyan dologról, amit a formás alak és az egészségem megőrzése érdekében teszek. Nem egyszerű mindig időt szakítani erre, de tudom, hogy nem vagyok egyedül. Léteznek hozzám hasonló fanatikusok: Andit és Angelocskát, az életmódomnak köszönhetően ismertem meg. És csapatban minden sokkal könnyebb lesz! :)

"Sohase kételkedj abban, hogy egy felelősségteljes kis csoport képes megváltoztatni a világot, hiszen ez az egyetlen módja a világ megváltoztatásának!"

3 Comments:

Angi
2012. február 6. 11:26  

Szerintem jó ez így és én inkább azt mondanám, hogy a Tied a kettő között van. Leírod a saját edzéseid, de mindig van benne valami, ami másnak is hasznos és amiért érdemes elolvasni.

Kriszti
2012. február 6. 15:31  

Szia!

Én ma akadtam a blogodra. Én is hasonlót indítottam nem is olyan rég. A képekkel egyet értek! Én most nagyon keresek olyan blogokat, ahol szemmel látható az eredmény, amit elértek a leírtakkal a blogolók. Remélem hamarosan nekem is lesz második képem, mert egyenlőre, csak a "kezdetek" kép van, ami nem túl jó :( Szurkolok neked, hogy elérd amit szeretnél :) Hajrá!

Noémi
2012. február 7. 21:36  

Igyekszem mindig leírni a tapasztalataimat. Hátha valakinek segítek ezzel.

Kriszti, mi a blogod címe? Érdekelne:)

Igazából sokat javultam önmagamhoz képest, ezért is szeretnék képeket majd. :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012