Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. február 10., péntek

Én is képes lennék rá?

Mi újság a tegnapi kihívással? Hát megvolt. :) Angelocska hirdetett újra bodyrock versenyt, amiből a múltkori sikerem után semmiképp nem akartam kimaradni. A feladat a következő volt: két ugrás előre terpeszben, majd 10 térdhúzás a videóban látható módon. Ezután le kell vetődni a matracra, majd felugrani guggolásba. A következő kör hátraugrással kezdődik, majd a harmadik előreugrással. Nem volt túl bonyolult, mégis majd belehaltam a végére. Harminckilenc kört teljesítettem, a negyvenedik is a felénél járt mikor csipogott az óra. Utána pár percbe került, míg folytatni tudtam tovább az edzésemet. Húszig még ment normál tempóban, de utána nagyon nehéz lett. A lefekvés-felállás nagyon felpörgeti a pulzust, a szívem majd kiugrott a végére. Ez a videó szerintem a kicsit ügyesebbeknek való.
Vagyok úgy néha, hogy alig bírok magammal, úgy várom a napi tornámat. A tegnapi szabadság lehetett az oka vagy valami más, nem tudom, de ma óriási kedvvel csaptam bele. Ezúttal a Réka részt is bedugott füllel csináltam végig. Olyan zenéket hallgattam, amik felpörgettek. A popsiformálás után gumiszalagos gyakorlatokat terveztem, kb. 5 percet. Aztán valahogy 15 lett belőle és alig tudtam leállni. Jó volt a zene ritmusa, jó volt a kedvem is és minden ment, mint a karikacsapás. :) Minden jött magától: a gyakorlatok, a sorrend és az ismétlés is. Utána kezdtem el gondolkodni: nem zavart volna, ha ott van még 20 ember, sőt! Én ezt tudnám csinálni! Nagyon szívesen tartanék órákat, de valahogy nem látok rá esélyt, hogy ez valaha is sikerül. A tanfolyamért kicsit sokat kérnek és egy ilyen pici városban, ahol én élek, nem lehetne elég embert összekovácsolni. Egy biztos: én nagyon élveztem a mai edzésemet! :)

4 Comments:

Névtelen
2012. február 11. 21:48  

Szerintem pedig pont kisvárosban lehetne embereket simán összeszedni, mert te lennél A Lehetőség. És ez nem csak tipp, az én csoporttársaim közül mindenki könnyedén talált vendégeket, és ami számomra a legszebb, hogy olyanokat tudtak rávenni a mozgásra a semmiből előbukkanó lehetőséggel, akik előtte abszolút nem csináltak semmit.

Szóval, ha ilyen bogarak vannak a füledben, akkor csak a város miatt ne hallgattasd el őket ;)

Névtelen
2012. február 13. 7:08  

Most talaltam ra erre a blogra es nagyon tetszik. Jelentkezni fogok rendszeres olvasonak es en is veled tartok, mert elkezdtem ujra mozogni, mivel elotte mutetem volt nem tudtam. ;) A narancsbort pedig el lehet tuntetni, mert nekem nagyon az volt a combom es a fenekem, de en mindennap tornaztam , egy deka cukrot nem ettem es annak ugy meg lett egy nagyon nagyon latvanyos eredmenye. Azt akarom vissza kapni most....

Noémi
2012. február 13. 21:18  

Még egy újrakezdő, aki eltüntette már egyszer a narancsbőrt.:)Csodás!:)

Angi
2012. február 15. 7:49  

Szerintem ismét menni fog az! Tudod a titkát, csak be kell vetni :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012