Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 5., hétfő

Rubint Réka DVD 2011

Tegnap Réka napot tartottam, előkerült a "Napi 20 perc önmagadért" DVD: 20-20-20 perc fenék-has-comb volt a program. Nagyon unom már Réka jelenlegi edzéseit, így hát nekiálltam az imént linket keresni az új DVD hez. Egyet találtam , itt letölthető, ha valaki elég türelmes hozzá. Megvásárolni nem szeretném, mert nem vagyok teljesen ráutalva, csupán a változatosság és a kíváncsiság hajt. :)

5 Comments:

zsuzso100
2011. december 5. 21:17  

És mi volt a tapasztalat? Nehezebb, mint a korábbiak?

Noémi
2011. december 7. 20:39  

Nincs tapasztalat, mert még nem próbáltam ki, de ha lesz ígérem beszámolok róla.:) Épp csak belepillantottam néhány percre: nagyon hasonlít az eddigiekre, ami viszont feltűnt, hogy a Bárány Attila elég idegesítő lesz benne...:P

zsuzso100
2011. december 7. 22:52  

Na, megvolt a comb, popsi A verzió...a végén meg akartam halni, de mégse, túléltem! :)

Noémi
2011. december 8. 19:50  

És van benne valami új gyakorlat combra? Mert én csak a szokásos guggolásokat láttam, ahogy belepörgettem..:)

zsuzso100
2011. december 13. 0:34  

Én a korábbi videók közül csak az elsővel próbálkoztam, így nem tudok nyilatkozni.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012