Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 30., péntek

Jaj, a hátam...

Van egy nagy hiányossága az edzéseimnek és erre ma döbbentem rá, mikor a székről felállva ismerős nyilallást éreztem a hátamban. Idén már jártam így, akkor egy ártatlannak tűnő hűtőajtó kinyitás után egy hétig edzeni sem tudtam. Most kevésbé fáj, mint akkor, de épp eléggé ahhoz, hogy meghiúsítsa a mai ugrókötelezésemet. Ma pihenőnapom van, de szeretem az ilyeneket is valamilyen mozgással megfűszerezni. Minden másnap kemény 60 perces edzés, ilyenkor pedig jöhet valami könnyedebb testmozgás: hasazás, ugrókötél vagy valami rövid bodyrock.


Kicsit elbizonytalanodtam, mert eddig szentül meg voltam győződve arról, hogy megfelelően edzem a hátam és a felsőtestem. Sajnos a jelek nem ezt mutatják. Mégiscsak fel kellene adnom a "SEMMI FEKVŐTÁMASZ" elvemet? Vagy elég ha mostantól jobban odafigyelek? Esetleg keressem meg azt a  gerinctréning videót, amit még egyszer Vivi tanácsára letöltöttem, de azóta is a polcon porosodik?
Csalódottan kuporodtam rá az ágyamra, mert tudtam, hogy itt ma semmilyen edzés nem lesz. Nem vagyok az a típus, aki különösebben szeret a fenekén ücsörögni.
Mindegy ez van, most muszáj pihenni. Holnapig talán javul annyit a helyzet, hogy le tudom nyomni a következő 60 perc Réka programot.

2 Comments:

Angi
2011. december 30. 15:44  

Béres Alexandra edzései nagyon jók a gerincnek, pl. a "Live" is. Sok számítógép után kifejezetten kellemes...
Amúgy pedig a pilates labdán is lehet jó gyakorlatot csinálni, ami kímélő, de mégis hatásos.

Noémi
2011. december 30. 18:12  

A sok számítógép előtt ücsörgés megvan: amikor dolgozom napi 8 órát a gép előtt ülök. Béres Alexandrát nem ismerem és labdám sincs, mert nem tudom hova tenni. De majdcsak megtalálom az ideális gyakorlatot. Minden jobb, mint fájó háttal ücsörögni :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012