Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 3., szombat

Épp itt az ideje...

Kicsit nehéz ennyi idő után megszólalni, mert hihetetlen, hogy október elején  jelentkeztem utoljára. Elnyelt a sok munka, nemhogy blogírásra, edzésre sem volt időm. Eltelt úgy két hónap, hogy alig mozogtam. Számítottam rá, hogy az ősz ilyen lesz, de ez a mostani túltett mindenen.:) Nemsokára pihenhetek, de előtte még ki kell utaznom egy hétre (szintén a meló miatt) Franciaországba. Jelenleg úgy tűnik, hogy utána már lényegesen könnyebb lesz és elkezdhetem kicsit "visszagyúrni" magam. Van hova fejlődni, mert most úgy nézek ki, mint tavasszal. Nem látom a nyári edzések eredményét, el vagyok puhulva. A fehérjeport összevissza ittam, elmaradtak a bodyrock edzések és ha néha mégis nekiálltam edzeni, azt is csak félgőzzel, mert több nem ment.
Elkezdem tehát az elejéről, ami viszont megnyugtat, hogy most több tapasztalattal vágok bele, mint tavaly ilyenkor.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012