Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 7., szerda

16 perces kihívás

Vágytam valami újdonságra és pont kapóra jött a napi kihívás Bodyrock tv-n. Kevés a frissítés azon az oldalon mostanság, nem találok számomra megfelelő videót. Persze az előzőekből majd válogatok, csak ahhoz idő kell. :) Visszatérve a kihívásra guggolás majd székre fellépés a feladat, 100 ismétlés lábanként. Nagyon fárasztó. Zuzana 18:26, a videón szereplő lány 15:26, az én pedig 16:05 alatt teljesítettem. Nem sokkal maradtam el attól a 15perces időtől.

5 Comments:

Jágó
2011. december 27. 19:47  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Jágó
2011. december 27. 19:49  

Ma nyomtam pár egylábas guggolást, amit még bodyrockban láttam... Háát brutális! 3-4 eket tudtam megcsinálni és pár sorozat után rendesen remegett a lábam. :D

Noémi
2011. december 27. 20:55  

És 3-4 ismétlést megcsináltál? Nálam egy a rekord, többel nem próbálkoztam.:D Mondjuk most kicsit felhagytam ezzel a dologgal, de talán jövőre már menni fog...

Angi
2011. december 28. 21:40  

Ezt a kihívást én is megcsináltam, de egy 40 perces edzés végén, és nem is figyeltem, hogy 15 perc alatt kéne végezni. Asszem így 20 perc volt, már rendesen kivoltam :)

Ami az egylábas guggolást illeti: nekem az tetszik a bodyrock-ban, hogy hihetetlen gyorsan fejleszt. És ez nem azt jelenti, hogy ha sokat gyakorolsz, akkor bizonyos gyakorlatokat tudni fogsz, hanem összegészében fejlődik az erőnlét és koordináció. 3 hete csak kapaszkodva tudtam egylábas csinálni, most pedig a 600 ismétlésesben megcsináltam mind az összes egylábast. Eleinte kapaszkodva, a felétől egyáltalán nem. Imádom :)

Noémi
2011. december 28. 22:26  

Jó lesz most már összekapni magam, mert itt mindenki egy lábbal guggol.:D
A bodyrock jó: fejleszti az állóképességet, zsírt éget és izmosít. Mindezt rendkívül rövid idő alatt. Én általában valami mellé teszem be az edzésprogramomba: pl. egy 40 perces popsi blokk után jöhet egy 15 perces kihívás.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012